Un professional de Salut Empordà Healthcare us rebrà personalment quan arribeu a l'Hospital, us informarà i us acompanyarà a l'habitació.
Durant tot el procés, el case manager que tindreu assignat estarà a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte i us hi podreu comunicar en diferents llengües: català, castellà, anglès o francès. En cas que necessiteu comunicar-vos en una llengua diferent, podeu sol·licitar aquest servei que no està inclòs en el pressupost.
Elaborarem un Pla d'atenció integral que inclourà la programació dels tractaments i les cures a realitzar, des del moment de l'ingrés i fins que sortiu del centre.
D'altra banda, els acompanyants poden sol·licitar serveis turístics, culturals, lúdics o d'oci; així com trasllats i allotjaments.
Les habitacions de Salut Empordà Healthcare són confortables, individuals, disposen d'un llit d'acompanyant, televisió i wifi.
En el moment de la sortida, us lliurarem una còpia de les proves i l'informe mèdic en català, castellà, anglès o francès. Per tal que les pugueu facilitar al vostre metge habitual i disposeu de tota la informació de la vostra assistència.